Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca hareket ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı edinmek sinein en yaygın kullanılan dijital pazarlama kanallarının ayrıntılı izahatını süflida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en kadim ve en hayır bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli alıcı yolculuğu ilişki noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak sinein sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı serarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine bağlanaklar ve beceri özetler ya da iş özetleri için haber sineerebilir. E-postalarınızın hoppadak silinmek namına açılmasını ve okunmasını getirmek sinein kadir göndermek eleştiri ögönen taşır. Kişiye özel sineerik ve taalluk çekici teklifler iştirakı tasarruf etmek konusunda çok kâre yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve taalluk çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir muvazene inşa etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en bileklü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Meze ve tetebbu sinein video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem bile B2C tüketicileri satın çalım kararlarını video sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama marka üstelikındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C sineerik pazarlama stratejilerinin yıllardır büküç taşı konumunda. Videoteyp benimsemek, yürekğinizi elan şu denli insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher özendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği taalluk çekici şekilde göndermek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, belli başlı bir amaç kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan bentlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize kapalıdır. Feysbuk hala dünyanın en yetişkin sosyal medya platformudur. Twitter B2B almaçları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün er aşamalarında B2B almaçları ile bentlantı inşa etmek sinein harika bir görev. Her sosyal medya platformu farklı sineerik türlerine ehil olsa da bütünü olabildiğince video/tören odaklıdır. Bu nedenle sineerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden elbette sebil etmek istediğinizi her dakika oda önünde bulundurun ve buna için tertip kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği sinein, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayır şekilde yararlanmak sinein dijital pazarlama taktiklerini sabah akşam uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan şu denli faal kullanıcıya ehil. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte kısa düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Yalnız sosyal medyada başüstüneğu kabil mesajlar kısa ve öz olursa yanık hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnızca tekst sineermiş kısa düşünce hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif sineerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece taalluk çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, yürekğiniz amaç kitlenizin fakatç ve taalluk alanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme sinein kadir sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, haber görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, sava bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital posta kartları kabil sineerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün sineeriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylecene, taharri sonuçlarında elan faik sıralarda ve elan kesif görülür, yürekğinize trafik artışı esenlanır. İyi SEO meyveları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna kapalıdır. Web yürekğinizde hayır antraktştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan şu denli sözcükten oluşan ifadeler) tutunmak SEO’nuzu elan hayır hale getirir, trafik ve dönüştürme konusunda elan faik meyvelar esenlar. Mualla itibarlı üçüncü cihet sayfalardan örgensel bağlanaklar kabul etmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir öteki yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir bağlanakya gelen her tıklama sinein ödeme kuruluşlır. Taharri motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin sineerik sıkıntısızışlarında tayflenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), yetişkin tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve bentlantı göstermesi sinein taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, umumiyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk ilişki noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çhileışmasıyla teşhistabilir. Hatta web sitenizi taharri motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme büyüklükını (elan şu denli tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.